Gewicht: | 8,9 kg | |
Frame: | C:62 carbon | |
Voorvork: | CUBE CSL Evo Aero C:62 Technology | |
Stuur: | Newman Evolution Wing Bar | |
Stuurpen: | CUBE Aero Stem met interne bekabeling | |
Voorderailleur: | SRAM Rival eTap AXS | |
Achterderailleur: | SRAM Rival eTap AXS™, 12-Speed | |
Shifters | SRAM Rival eTap AXS | |
Remmen: | SRAM Rival HRD, Hydr. Disc Brake (160/160 mm rotors) | |
Crank: | SRAM Rival DUB | |
Kettingblad: | 48x35T | |
Cassette: | SRAM XG-1250, 10-36T | |
Ketting: | Sram Rival D1 | |
Velgen: | Newmen Evolution SL R.32 (steekassen) | |
Banden: | Conti Grand Sport Race SL, 28-622 | |
Zadel: | Natural Fit Nuance | |
Zadelpen: | CUBE Agree C:62® Aero, Comfort Flex | |
Artikelnummer: | 678050 | |
Inclusief gemonteerde pedalen: | Shimano SPD-SL | |
Goedenavond ik heb interesse, maar als ik hem vergelijk met de agree in het grijs met Shimano 105 di2, beide is natuurlijk elektronisch schakelen. Op mijn huidige fietsen heb ik Shimano Sora, wat sowieso moeilijk te vergelijken is met de duurdere uitvoeringen van sram en Shimano, maar wat is in grove lijnen het verschil tussen Shimano 105 di2 en sram wat op deze fiets zit? En de verschillen qua onderhoud? Mvg
Die oplopen elkaar maar weinig. Voordeel van de SRAM-variant is dat er helemaal geen kabels meer naar de derailleurs en shifters lopen. Onderhoud is daardoor heel eenvoudig. De batterijen zitten los op de derailleurs en zijn makkelijk op te laden. De Shimano 105 heeft een grotere batterij in het frame en kabels naar de derailleurs lopen. Als je die wilt opladen moet de stekker dus aan de fiets. Voordeel is dat die batterij wel veel langer mee gaat op een acculading.
Goedemiddag, Krijgen jullie dit model ook in maar 62 binnen? Of is deze te bestellen? Groet, Rogier
Deze fiets kunnen wij helaas niet leveren in maat 62. Mijn excuses hiervoor.
Cube Agree C:62 Pro Racefiets Wit/Oranje Heren |