Spring naar hoofdinhoud
KIES ALTERNATIEF

GripGrab Primavera Merino II Fietshandschoenen Zwart Unisex

Artikelnummer: 6434-0333-001-N1908

(10)
Kies je maat, andere klanten adviseren je gebruikelijke kledingmaat. of
Voorraad status
Vandaag besteld = maandag in huis!
35.00
Inclusief BTW
Recent besteld door 11 klanten! Bestel ook snel!

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

ONZE AANBEVOLEN COMBINATIE

none
AANBEVOLEN COMBINATIE
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
none
FUTURUM 4 SEASONS Merino Helmmuts
FUTURUM
4 SEASONS Merino Helmmuts
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
22.99
19.99
none
FUTURUM 4 SEASONS Merino Helmmuts
FUTURUM
4 SEASONS Merino Helmmuts
27.99
26.99

Belangrijkste specificaties
Waterdichtheid: ☆☆☆☆☆
Isolatie: ★★★☆☆
Winddicht: nee
Geschikt weertype: droog
Temperatuur: 5 tot 15 graden
Plus- en minpunten
Klassieke uitstraling door gebreide stof
Het merinowol heeft een goed ademend vermogen
Te gebruiken met smartphones en andere touchscreens
Voorzien van siliconen materiaal in de handpalm wat zorgt voor optimale grip op je stuur
Er zijn handschoenen met betere isolatie voor de echte diepe winter

De GripGrab Primavera Merino II Fietshandschoenen zijn heerlijk zacht en hebben dankzij de merino toevoeging een perfecte isolerende werking waardoor je handen warm aan blijven voelen. De handschoenen sluiten erg mooi om je handen aan en zijn voorzien van siliconen grippers in de handpalm voor optimale grip. Ga dus goed voorbereid de kou in met deze heerlijke handschoenen.

Specificaties GripGrab Primavera Merino II Fietshandschoenen

  • Heerlijk warme handschoenen
  • Zowel voor dames als heren
  • Erg goed isolerend
  • Sluiten erg mooi om de handen aan
  • Voelen heerlijk zacht aan
  • Instagrip voor een optimale grip op je stuur
Wat betekenen die sterretjes precies?
Onze kleding is voorzien van een classificatiesysteem met sterretjes. Klik hieronder op de eigenschap om naar de uitleg van dit systeem te gaan.
Ademend vermogen
Waterdichtheid
Isolatie
Lees hier de hele blog over dit item.
Kledingkeuze is persoonlijk

Kledingkeuze is heel persoonlijk. Het kledingstuk dat de één prettig vindt bij 15°C, zal voor de ander pas bij 10°C gedragen worden. Wij streven ernaar de aangegeven temperatuur, het ademend vermogen en de waterdichtheid zo goed mogelijk in te schatten samen met onze leveranciers, maar dit blijven slechts indicaties.


Wil je weten hoe je zo lang mogelijk van je (waterdichte of wollen) fietskleding kan genieten en hoe je deze het beste kunt onderhouden en wassen? Lees er alles over op onze fietskledingonderhoudspagina!


Vragen van klanten

Stel je vraag


Stel je vraag over de GripGrab Primavera Merino II Fietshandschoenen Zwart Unisex.
En wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

Beoordelingen

    4.5 / 5 Gemiddeld uit 10 beoordelingen
    Maak kans op € 50.00 Elke week belonen wij de twee beste beoordelingen met een FuturumShop waardebon t.w.v € 50.00. Schrijf net als vele andere klanten een beoordeling en maak kans!
    Mijn beoordeling schrijven

      • Echte ademende handschoenen
      • Lekker warm zonder zweterige handen
      • Goed contact met stuur(-gedrag)
      • Goed grip
      • Niet alleen in zwart verkrijgbaar
      • Moeilijk aantrekken (maat L bij handmaat 10)
      • Reflectie mag geen naam hebben (laat makkelijk los)

      Een handschoen die je blijkbaar verafschuwd of juist heerlijk vind op koude dagen. De maat - keuze uit XS/S, M/L of XL/XXL. Ik heb handschoen maat 10 en dan kom ik uit op de M/L. Heb ook een maat groter gepast, maar die vingers waren te lang. Wat mij betreft had er best wel maat tussen M en XL mogen zitten, gewoon een L dus, want deze M/L gaat erg moeilijk om de vingers. Maar als 'ie eenmaal zit, zit 'ie als gegoten. Het materiaal - zit goed in elkaar. Goed gebreidde wol, met goede gripvlakken en de vingertoppen werken op touchscreens (wat voor mij minder relvant is, maar het werkt wel). De reflectorstickers zitten bij het uit de verpakking halen al erg los. Blijven vast niet lang zitten. (Maar ik heb meer, en grotere reflectoren elders op mijn kleding, dus het is maar net hoeveel belang je hecht aan deze vlakjes van 0,5 x 2 cm.) De werking - Die vind ik dus juist erg prettig. Bij mijn tocht bij 5°C tot max 9°C twee uur later, bleven mijn handen warm, zweetten ze niet en viel mij juist op dat, ondanks de je wel lucht door de stof heen voelt, je handen niet door zweet afkoelen tot onaangename temperaturen tot aan onderkoeling toe. En dat is wel anders bij andere vingerhandschoenen met allerlei isolatie-materialen met zogenaamde ademende stoffen erin verwerkt - daar heb ik die symptomen wel bij! Ten opzichte van handschoenen met padding op de palmen zijn deze handschoenen iets minder comfortabel misschien, maar daarentegen knellen ze niet af en ook dat zorgt ervoor dat ik het gevoel in de vingers hield. Ander voordeel is dat je goed contact houdt met je stuur, ook gevoelsmatig, niet alleen goede grip. Daardoor komt het stuurgedrag ook goed door. Ideaal als je comfort-stuurlint hebt. Ik vind het dus juist een goede koop. En bij Futurum heb je ook hierop 30 dagen recht van retour. Mijn advies zou zijn om ze zelf met andere handschoenen te vergelijken en dan je keus te maken.


        • Pasvorm
        • Warmte
        • Ventilatie
        • Isolatie bij gebruik in de regen
        • Grip op het stuur
        • Zitten wel wat strak XL voor grote handen te krap denk ik

        Prima handschoenen, zitten prima met anti slip profiel. Pasvorm is strak maar ok. Werkt ook goed samen met touchscreen op de telefoon. Qua ventilatie en warmte goed tussen de -5C en 10C. Ook gebruikt bij langlaufen en bevallen daar ook prima tgv grip en strakke pasvorm. Ben benieuwd of de stof lang goed blijft bij intensief gebruik op bv mountainbike.

        Mijn maatadvies:
        Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat

          • Perfect voor overgang voor-, najaar - winter
          • Ook onder winterhandschoenen te gebruiken

          Ik heb deze handschoenen gekocht, omdat ik in mijn winterhandschoenen vaak zweet terwijl ik het zonder handschoenen weer net te koud vind als het tussen de 5-12 graden is. Deze handschoenen vullen dat gat mooi op. Ze zitten goed en het is fijn dat je je telefoon nog kan bedienen. Als het echt koud is zijn ze ook nog onder mijn winterhandschoenen te gebruiken.

          Mijn maatadvies:
          Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

            • Zacht
            • Merino
            • Goede grip op het stuur
            • Niet reflecterend
            • Geen padding

            het eerste paar had helaas snel gaten tussen de vingers. stikfoutje denk ik. via garantie een nieuwe set gekregen. deze gebruik ik al jaren met veel plezier. bij temperaturen onder de 12 graden ideaal. wanneer het echt koud wordt of hard waait gebruik ik ze onder een set “lobster gloves” en heb dan echt geen koude handen, ook niet bij -5. reflectzizit er m

            Mijn maatadvies:
            Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

              • Goede pasvorm
              • Fijne grip
              • Goede kwaliteit
              • Niet onder de 5 graden

              Fijne handschoenen. Vooral voor de lente en de herfst. Als de temperatuur onder de 5 graden komt zijn ze echter te dun.

              Mijn maatadvies:
              Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen
              Meer beoordelingen Schrijf een beoordeling

              Vergelijkbare producten


              Klantenservice

              Openingstijden klantenservice:
              Maandag t/m vrijdag     11:00 - 19:00 uur
              Zaterdag en zondag     12:00 - 17:00 uur