Spring naar hoofdinhoud
KIES ALTERNATIEF

GripGrab Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart

Artikelnummer: 6434-0165-005-N1709

(29)
OP=OP!
Kies je maat, andere klanten adviseren je gebruikelijke kledingmaat. of
Voorraad status
Vandaag besteld = maandag in huis!
53.00
19.95
Inclusief BTW
Recent besteld door 8 klanten! Bestel ook snel!

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

ONZE AANBEVOLEN COMBINATIE

none
AANBEVOLEN COMBINATIE
GripGrab Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart
GripGrab
Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart
none
Nikwax Glove Proof 125ml
Nikwax
Glove Proof 125ml
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
none
GripGrab Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart
GripGrab
Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart
53.00
19.95
none
Nikwax Glove Proof 125ml
Nikwax
Glove Proof 125ml
10.95
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
22.99
19.99

Belangrijkste specificaties
Waterdichtheid: ★★★★★
Isolatie: ★★★★☆
Winddicht: ja
Geschikt weertype: zware regen, winddicht
Temperatuur: 0 tot 10 graden
Plus- en minpunten
De handschoenen zijn ideaal voor zware regen
Reflecterende elementen zorgen voor betere zichtbaarheid
Je handen blijven lekker warm dankzij de 3mm dikke neopreen
De handschoenen bieden optimale bewegingsvrijheid
Niet geschikt voor smartphonegebruik

De GripGrab Neoprene Fietshandschoenen zijn gemaakt voor langere ritten onder slechte weersomstandigheden. Deze handschoenen zijn gemaakt van drie millimeter dik neopreen materiaal dat niet alleen de regen buiten houdt maar ook zorgt voor een heerlijk warm gevoel aan je handen. De handschoen biedt ondanks het dikke materiaal voldoende bewegingsvrijheid. Verder zitten er reflecterende elementen op deze handschoen zodat je ook in donkere omstandigheden goed gezien wordt.

Specificaties GripGrab Neoprene Fietshandschoenen

  • Een handschoen die alles weerstaat
  • Heerlijk warm en waterdicht
  • Gripper materiaal in de handpalm voor optimale grip
  • Bieden optimale bewegingsvrijheid
  • Gemaakt van 3 mm dik neopreen
  • Voorzien van reflecterende elementen zodat je in donkere omstandigheden goed gezien wordt
Wat betekenen die sterretjes precies?
Onze kleding is voorzien van een classificatiesysteem met sterretjes. Klik hieronder op de eigenschap om naar de uitleg van dit systeem te gaan.
Ademend vermogen
Waterdichtheid
Isolatie
Lees hier de hele blog over dit item.
Kledingkeuze is persoonlijk

Kledingkeuze is heel persoonlijk. Het kledingstuk dat de één prettig vindt bij 15°C, zal voor de ander pas bij 10°C gedragen worden. Wij streven ernaar de aangegeven temperatuur, het ademend vermogen en de waterdichtheid zo goed mogelijk in te schatten samen met onze leveranciers, maar dit blijven slechts indicaties.


Wil je weten hoe je zo lang mogelijk van je (waterdichte of wollen) fietskleding kan genieten en hoe je deze het beste kunt onderhouden en wassen? Lees er alles over op onze fietskledingonderhoudspagina!


Vragen van klanten

jeroen

is dit een goede handschoen voor zowel op MTB als op race fiets? Of worden je handen te snel te warm? Hoe is de pasvorm?

Ruben

Nee, ze zijn inderdaad geschikt voor zowel MTB als racefiets.


Simon Theys

Ik heb ze net een eerste maal aangedaan maar kreeg snel last van zweethanden, wat kan je hier tegen doen?

Jelle

Dit komt waarschijnlijk door de sterke neoprene laag! Probeer eens wat talkpoeder op je handen te doen voor gebruik.


Stel je vraag


Stel je vraag over de GripGrab Neoprene Fietshandschoenen Zwart/Zwart.
En wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

Beoordelingen

    4.5 / 5 Gemiddeld uit 29 beoordelingen
    Maak kans op € 50.00 Elke week belonen wij de twee beste beoordelingen met een FuturumShop waardebon t.w.v € 50.00. Schrijf net als vele andere klanten een beoordeling en maak kans!
    Mijn beoordeling schrijven

      • Goede pasvorm
      • Wind dicht
      • Waterdicht
      • Demping
      • Grip
      • Materiaal ademt niet dus kans op klamme handen

      Pasvorm van de handschoenen is prima volgens maatvoering. Ze houden mijn handen goed warm bij temperaturen rond nul graden. omdat ik snel lastheb van koude vingers (Raynaud) draag ik ze ook graag tot rond 10 graden. Omdat het neopreen is worden je handen na enige tijd wel klam maar dankzij de wind-/ waterdichtheid niet koud. Het is aan te raden om de handschoenen tijdens een rit niet uit te doen. Aantrekken is een uitdaging als ze kan zijn van binnen. Ook levert het materiaal aardig wat demping hetgeen het comfort ten goede komt. Tevens prima grip zowel op de racer als op de ATB. Ik raad ze aan

      Mijn maatadvies:
      Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

        • Warm
        • Makkelijk aan te trekken
        • Droog bij nat weer
        • Winddicht

        Heb deze nu 2x aangehad om te proberen. Ik zweet veel en de eerste kennismaking was dat ze erg warm zijn, 2e geprobeerd met talkpoeder en dat gaat stukken beter, gaan makkelijk aan en zitten eigenlijk als gegoten. Een minpuntje maar dat ligt aan mij, Ik heb kleine pinken en daardoor is er veel ruimte bij mijn pink, ongeveer een cm, maar dat mag de pret niet drukken aankomende herfst en winter.

        Mijn maatadvies:
        Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

          • makkelijk aan te trekken
          • warm
          • droog blijvend
          • geen minpunten gevonden

          In december een aantal keren aangehad bij temperaturen van 5 tot 0 graden, flinke wind en met een regenbuitje zo nu en dan. Ritjes waren een uur of twee. De handschoenen bleven binnenin lekker droog en de handen warm. Gewoon Goeie handschoenen voor winterse omstandigheden. Zeker in ieder geval tot 0 graden. Kouder heb ik nog niet kunnen testen (gelukkig)

          Mijn maatadvies:
          Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

            • Wind- &Waterdicht
            • Pasvorm
            • Grip op het stuur
            • Bewegelijkheid / flexibel
            • Comfortabel warm

            Aantal koude ritten op de MTB gehad, met heerlijk warme handen. Pasvorm is goed, grip op het stuur bijzonder prettig. De handschoenen zijn zeker niet stug, ondanks dat het materiaal redelijk dik is. Waterdicht, winddicht. Voor in het natte seizoen zijn dit absoluut mijn handschoenen!

            Mijn maatadvies:
            Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat

              • Aangenaam warm
              • Zacht en soepel
              • Prijs
              • Naden zijn wat stug ("gelast")
              • Grip (al is dat ook een kwestie van gewenning)

              zeer goede, aangename handschoen. geen koude handen/vingers bij een rit van 3uur bij 4-5gr. Grip is even wennen, kan beter maar is ruim voldoende! Handschoen zit aangenaam soepel, naden zijn wat stug maar heb ik geen last van.

              Mijn maatadvies:
              Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen
              Meer beoordelingen Schrijf een beoordeling

              Vergelijkbare producten


              Klantenservice

              Openingstijden klantenservice:
              Maandag t/m vrijdag     11:00 - 19:00 uur
              Zaterdag en zondag     12:00 - 17:00 uur