Spring naar hoofdinhoud
KIES ALTERNATIEF

GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel

Artikelnummer: 6434-0232-001-N1809

(37)
OP=OP!
Kies je maat, andere klanten adviseren één maat groter dan je gebruikelijke kledingmaat. of
Voorraad status
Voor 23:00 uur besteld, morgen bezorgd!
60.00
34.95
Inclusief BTW
Recent besteld door 2 klanten! Bestel ook snel!

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • 365 dagen retourrecht

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis
  • 365 dagen retourrecht

ONZE AANBEVOLEN COMBINATIE

none
AANBEVOLEN COMBINATIE
GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel
GripGrab
Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
none
FUTURUM 4 SEASONS Merino Helmmuts
FUTURUM
4 SEASONS Merino Helmmuts
none
GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel
GripGrab
Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel
60.00
34.95
none
FUTURUM 4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
FUTURUM
4 SEASONS Neck Warmer Merino Black
22.99
19.99
none
FUTURUM 4 SEASONS Merino Helmmuts
FUTURUM
4 SEASONS Merino Helmmuts
27.99
26.99

Let op! Deze overschoenen vallen klein, we adviseren klanten om ongeveer 1,5 maat groter te nemen dan hun fietsschoenmaat.

De GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen houden je voeten goed droog en warm tijdens de winter. De goed opvallende fluorescerende kleur zorgt ervoor dat je veilig in het donker kan rijden omdat je goed zichtbaar blijft. Aan de achterkant van de hak zit een zoom waarin je een lampje kunt hangen, zodat je nog beter te zien bent. De stijlvolle fluorescerend gele overschoenen maken je outfit om tijdens de winter door te trekken helemaal af. De overschoenen zijn volledig water- en winddicht waardoor je ook in de kou en regen kunt gaan fietsen. Kortom, nooit meer koude voeten op de fiets en dus geen excuus meer om niet inde winter door te trainen!

Specificaties GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis

  • Zeer goed zichtbare overschoenen voor de winter
  • Eén van de warmste overschoenen op de markt
  • Geheel wind- en waterdicht
  • Speciale zoom aan de hak om een lampje aan te hangen
  • Uitstekend zichtbaar in het donker door de fluorescerend gele kleur
  • Zeer aerodynamische vorm
  • Kleur: Fluorescerend Geel
  • Voor dames en heren


Wil je weten hoe je zo lang mogelijk van je (waterdichte of wollen) fietskleding kan genieten en hoe je deze het beste kunt onderhouden en wassen? Lees er alles over op onze fietskledingonderhoudspagina!


Vragen van klanten

Eddy Vandendaele

Kan je deze overschoen goed aantrekken zonder rits?

Melle

Ja, de GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen kunnen goed aangetrokken worden zonder rits. Je doet eerst de overschoen over je voet, daarna kan je de schoen aandoen en trek je de overschoen gemakkelijk over de schoen heen. Vervolgens kan je hem met de klittenband aan de onderkant vastzetten


Eric Swinnen

Hallo Ik heb fietsschoenmaat 43 (Shimano RC7 en Bontrager), neem ik dan best maat 44-45? En wat als die toch te groot blijkt, kan dat dan omgeruild naar andere maat?

Dominique

Ja, als je fietsschoenmaat 43 is, adviseren we je om maat 44-45 te nemen voor de GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen, aangezien deze overschoenen klein vallen. Als blijkt dat de maat toch te groot is, kun je de overschoenen omruilen voor een andere maat. FuturumShop biedt 365 dagen retourrecht met gratis retournering, zodat je met een gerust hart kunt bestellen. Als er nog andere vragen zijn over dit product of als er iets anders is waarbij wij kunnen helpen, laat het ons gerust weten.


Fleur

Ik heb twee vragen. Voor welke temperaturen is dit artikel geschikt? Als tweede, ik heb fietsschoenen maat 41. Is het dan het handigst om deze in maat 42-43 te kopen? Of in 40-41. Ik hoor het graag!

Dominique

Deze worden aangeraden bij tempraturen rond het vriespunt. Ik adviseer je een meet groter te bestellen en dus voor de 42-43 te gaan.


René Fontijne

Zijn deze ook geschikt voor MTB schoenen?

Justus

Deze overschoenen zijn ook te gebruiken met MTB schoenen.


Gunter Van Meensel

Ik heb schoenmaat43 Raceschoen Welke maat voor deze overschoen?

Sam

Voor schoenmaat 43 raad ik maat 44-45 aan, de overschoenen vallen klein.


gos

ik heb maat 46 in North West. welke maat moet ik voor deze overschoenen dan hebben?

Rick

Voor deze overschoenen adviseren wij je maat 46-47.


J. van Alphen

Ik heb zelf maat 43-44 meestal 44 moet ik nu 46-47 ik heb vrij brede voeten heb daarop altijd northwave schoenen aan.

Justus

Het is aangeraden om te gaan voor maat 44-45. Met een grotere maat zal de overschoen niet strak genoeg zitten, waardoor de eigenschappen van deze overschoen niet goed tot hun recht kunnen komen.


Joost

Wat is het verschil met de Artic X? Zijn deze voor zowel race als MTB schoenen geschikt?

Paul

Het verschil is precies dat: de artic is voor racefietsschoentjes geschikt, de Artic X is ook voor mountainbikeschoenen geschikt


Soet De Potter

ik heb maat 40 in koerschoen neem ik dan maar 40-41?

Paul

Deze overschoenen vallen klein. In dat geval adviseer ik maat 42-43


Marcel Snijders

Ik wil deze overschoenen over mijn winterschoenen doen, de NW flash artic gtx. Twijfel of het dan niet beter is een een maatje groter te nemen, de schoenen zijn maat 41. hoor graag jullie advies

Jordi

Bij winterschoenen adviseren wij ook een maat groter te nemen omdat deze een stuk dikker zijn.


Meer vragen van klanten

Stel je vraag


Stel je vraag over de GripGrab Arctic Waterproof Winter Overschoenen Hi-Vis Geel.
En wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

Beoordelingen

    4 / 5 Gemiddeld uit 37 beoordelingen
    Maak kans op € 50.00 Elke week belonen wij de twee beste beoordelingen met een FuturumShop waardebon t.w.v € 50.00. Schrijf net als vele andere klanten een beoordeling en maak kans!
    Mijn beoordeling schrijven

      • De korting van 15% van Futurum.
      • Geen rits, dus geen gepiel of mogelijke lekkage.
      • Wel met beleid aantrekken en er even de tijd voor nemen.
      • Geen
      • Geen

      Vandaag deze overschoenen, in het neongeel, via Futurum mogen ontvangen. Ik twijfelde tussen deze Artic versie en de Race Thermo. Uiteindelijk toch voor de iets duurdere Artic versie gegaan. Met de 15% actie van Futurum ging er toch nog iets van de prijs af. Maar volgens mij zijn deze qua isolatie waarschijnlijk toch warmer. Niets zo vervelend als koude voeten/tenen tijdens het fietsen. Veel verschillende reviews gelezen, ook bij andere aanbieders, over o.a. de maatvoering. Zelf heb ik in mijn dagelijkse- en werkschoenen altijd maat 43 of 44. Afgelopen zomer als beginnend wielrenner ook kennis gemaakt met de klikpedalen. Hierbij kwam ik uit bij schoenen van Scott Road Team (BOA) in maat 44. Als overschoen ben ik uitgegaan van 1 maat groter (mt. 45 dus). Hierbij kom je dan uit bij de XL versie. Het aantrekken is mij alleszins meegevallen. Ik heb het precies gedaan zoals staat omschreven. Inderdaad, ze gaan strak over je enkelgewricht, maar dit is absoluut niet hinderlijk. Alleen maar prima om geen water binnen te krijgen. Daarna mijn sokken aangetrokken en aansluitend de schoenen. Dan trek je de overschoen weer terug over je schoen, eerst over de tenen en aansluitend achter bij de hak. Tenslotten het klittenbandje onderaan nog even vast maken. Het was eigenlijk zo gepiept, zonder al te veel moeite. Ze passen perfect en zitten mooi strak over de schoenen. Ik heb ze nog niet in de praktijk kunnen testen, dus ik kan geen oordeel geven over de waterdichtheid, de winddichtheid danwel de isolatie. Ik heb er ook een paar Merino warme wintersokken bij besteld, maar ik heb er alle vertrouwen in dat mijn voeten toch iets warmer zullen blijven. Het voelde nu al aardig warm aan in combi met de Merino sokken. Naar mijn mening een kwalitatief goed product, zover ik nu kan oordelen. Ziet er ook opvallend uit, iets waar het mij ook om te doen was.....zien, maar ook gezien worden, zeker met de donkere dagen.

      Mijn maatadvies:
      Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

        • Warm
        • Aantrekken
        • Sluit goed aan

        Lekkere warme overschoen. Trekken ook makkelijk aan. Geen gedoe met ritsen zoals bij de oude en kapotte schoenen. Vallen klein dus rustig maatje groter nemen dan dat je denkt dat nodig is. Ik gebruik ze zowel op de gravel fiets als de race fiets en dat gaat helemaal prima met de verschillende soorten schoenen.

        Mijn maatadvies:
        Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat

          • Warme voeten
          • Droge voeten
          • Geen rits die kapot kan gaan en waar water naar binnen kan

          Allereerst moet ik FuturumShop een hele dikke dankjewel zeggen. Na mijn eerdere (niet zo positieve) review hebben ze contact met mij opgenomen. Na overleg hebben ze mij onder garantie nieuwe overschoenen gestuurd. Nu één maat groter. Deze zitten heel fijn en - wat nog het belangrijkste is - het aan- en uittrekken gaat nú veel en veel makkelijker. Alle hulde dus voor FuturumShop. Klanttevredenheid staat bij hun dus heel hoog in het vaandel! overschoenen zitten lekker

          Mijn maatadvies:
          Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat

            • Kleur
            • Pasvorm
            • Warm
            • Makkelijk aan te trekken
            • Wind dicht
            • Niet geheel waterdichte

            100km in de stromende regen gereden was totaal 3:15 onderweg na 2 uur in de regen werden mijn voeten nat. Ik weet niet of de regen via de geventileerde zool of via de broekspijp naar binnen sijpelt. Maar het was echt heel slecht weer ik reed zonder spatborden en vond de overschoenen toch acceptabel aangezien de jas broek enz ook doorweekt waren. (ASSOS BONKA) Ik denk dat bij een klein buitje of nat wegdek de schoenen perfect zijn. al met al heel tevredenheid pasvorm is prima en geen koude voeten.


              • Duidelijk zichtbaar
              • Warm, getest bij -2
              • Geen

              Warme overschoenen. Beetje wennen om aan te doen maar als je de werkwijze volgt gaat het vlot. Sluiten goed aan. Ik heb maar 43 en heb gekozen voor 44-45 en zit perfect

              Mijn maatadvies:
              Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat
              Meer beoordelingen Schrijf een beoordeling

              Vergelijkbare producten


              Klantenservice

              Openingstijden klantenservice:
              Maandag t/m vrijdag     11:00 - 19:00 uur
              Zaterdag en zondag     12:00 - 17:00 uur