Spring naar hoofdinhoud
KIES ALTERNATIEF

BBB Cycling AirRoad BBW-51 Zomer Fietshandschoenen Wit

Artikelnummer: 6642-1159-001-N2003

(34)
OP=OP!
Kies je maat, andere klanten adviseren je gebruikelijke kledingmaat. of
Uitverkocht
27.95
13.95
Inclusief BTW
Dit product in andere versie

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

Alternatieve producten

 ja, op voorraad
 ja, op voorraad
 ja, op voorraad
 ja, op voorraad

Klanten geven ons een 9.6

  • Gratis verzending vanaf €49
  • Vandaag besteld = maandag in huis!
  • 365 dagen retourrecht

De AirRoad BBW-51 fietshandschoenen van BBB Cycling zijn dé handschoenen voor wielrenners. De handschoen heeft open Airmesh structuur op de bovenkant, welke heerlijk ventileert in zomerse omstandigheden. De geventileerde handpalm zorgt daarnaast ook nog eens voor extra ventilatie en biedt een uitstekende grip op het stuur. Met de gel inzetstukken profiteer je van extra comfort, aangezien deze padding de handen beschermt tegen vermoeide handen. Voor een optimale pasvorm zijn deze handschoenen voorzien van een voorgevormde manchet met een stevig wrist lock sluitsysteem. Met behulp van de vingerriempjes trek je de handschoenen heel makkelijk aan en uit.

Specificaties BBB Cycling AirRoad BBW-51 Zomer Fietshandschoenen

  • Fietshandschoenen voor warm weer
  • Gel inzetstukken voor extra comfort en bescherming
  • Geperforeerde Clarino stof beschermt en biedt warmte
  • Airmesh materiaal voert zweet snel af
  • Vingerriempjes voor het makkelijk aan- en uit trekken
  • Geventileerde palm met PU
  • Voorgevormde manchet
  • Uitgerust met wrist lock sluitsysteem
  • Microfiber op de duim, voor het wegvegen van zweet


Wil je weten hoe je zo lang mogelijk van je (waterdichte of wollen) fietskleding kan genieten en hoe je deze het beste kunt onderhouden en wassen? Lees er alles over op onze fietskledingonderhoudspagina!


Vragen van klanten

Raymond Dalhuisen

Ik heb de maat tabel bekeken en zit precies met de omtrek van mijn hand op L en met de lengte op xl, enig idee welke maat ik nu moet hebben?

Ruben

Ik verwacht dat de L het beste zal passen.


Stel je vraag


Stel je vraag over de BBB Cycling AirRoad BBW-51 Zomer Fietshandschoenen Wit.
En wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

Beoordelingen

    4.5 / 5 Gemiddeld uit 34 beoordelingen
    Maak kans op € 50.00 Elke week belonen wij de twee beste beoordelingen met een FuturumShop waardebon t.w.v € 50.00. Schrijf net als vele andere klanten een beoordeling en maak kans!
    Mijn beoordeling schrijven

      • Pasvorm
      • Lussen tussen vingers
      • Grip
      • Doet geen afbreuk aan stuurgevoel
      • Comfort
      • Vooralsnog geen, sorry...

      Op basis van de maattabel bestelde ik deze handschoenen in maat L. Bij ontvangst bleken deze echter te klein, dat wil zeggen: de gel inzetstukken zaten niet op mijn handpalmen. Voordeel van de manier van verpakken door BBB is dat je ze eenvoudig kunt passen zonder dat je iets hoeft los te knippen, waardoor omruilen geen probleem was. Twee dagen nadat de handschoenen retour gestuurd waren, ontving ik dezelfde handschoenen, maar nu in maat XL. Nu zitten de gel instukstukken wèl daar waar ze beschermingen dienen te bieden (dus op de handpalmen). Ze zitten nog redelijk straks, maar ik heb dit tijdens het fietsen zelf niet als storend ervaren. De grip is goed en de inzetstukken doen hun werk, onder meer door een deel van trillingen en stoten te absorberen. Dat geeft met name op de racefiets wat meer comfort, zonder dat het ten koste gaat van het gevoel tijdens het MTB-en. De lussen tussen de vingers zitten niet in de weg, maar vereenvoudigen het uittrekken van de handschoenen wel. Een must? Ik denk het niet: mijn vorige handschoenen hadden dit niet en ik heb dit nooit als een probleem ervaren. Zweethanden heb ik nog niet gekregen in deze handschoenen.

      Mijn maatadvies:
      Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat

        • degelijk
        • comfortabel
        • mooi
        • strak (?)

        Wat mij betreft zijn dit de beste handschoenen in jaren! erg blij mee! Zonder twijfel beter dan de veel duurdere bekende merken. Lang getwijfeld of ik voor de 'goedkopere optie' zou gaan, maar nu in de aanbieding dacht ik; waarom ook niet. En echt aangenaam verrast. Goede kwaliteit, voelen perfect. Goede demping en zien er ook duurzaam uit. Na een tiental ritjes erg blij mee! Wel een tip, ik kwam uit tussen M en L in, vind te grote handschoenen vervelend, dus voor M gegaan. Dat zit dan wel redelijk strak; op zich prima, alleen met aan-/uittrekken even 'wurmen', maar tijdens ritten geen probleem. Achteraf was wellicht de L toch de betere optie geweest, maar ok, ondanks dat, super-tevreden!

        Mijn maatadvies:
        Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

          • Extra dikke kussens
          • Stroeve grip bij de duim/muis
          • Gemakkelijk uit te trekken met de lusjes
          • Soepele stof rondom de vingers
          • Prijs

          Wat ben ik ontzettend blij met deze fiets handschoenen van BBB Ik heb namelijk nogal apart gevormde vingers/huid door een auto-ongeluk waar ik o.a. brandwonden aan mijn handen/vingers heb. De extra dikke kussens in de palm en de zachte stof van de handschoenen draag ik ze heel graag. Ze helpen ook met een goede grip met het stuur Goede pasvorm

          Mijn maatadvies:
          Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

            • Goede gel
            • Goed afgewerkt
            • Prima fietservaring
            • Aarzeling rond de maat. Ik weet niet hoe een maat groter zit

            Bij levering was mijn eerste gedachte dat ik een maat groter moest hebben. De handschoenen heb ik uitgedaan met een vervelend gevoel. Toch nog een keer gepast en even aangehouden. Na een korte tijd voelde het beter. Toch met aarzeling de eerste rit gereden. Kan ik ze nog retourneren wanneer ik ze een keer gebruikt heb? Retourneren doe ik niet. Ik heb er prima mee gefietst. Misschien wel als een tweede huid. Voor de maat kun je uitgaan van je normale maat, maar één groter kan je ook bevallen.

            Mijn maatadvies:
            Ik adviseer andere klanten hun gebruikelijke maat te kiezen

              • Pasvorm
              • Gelpads
              • Lussen om uit te trekken
              • Comfortabel

              Lang op zoek geweest omdat ik bij lange tochten last kreeg van mijn handen. Gel pads doen wat ze moeten doen. Veel comfort en prima grip. Bij de polsen wat strak. Makkelijk uit te trekken door de handige lussen

              Mijn maatadvies:
              Ik adviseer andere klanten 1 maat groter te kiezen dan hun gebruikelijke maat
              Meer beoordelingen Schrijf een beoordeling

              Vergelijkbare producten

              Festival
              (6)

               ja, op voorraad
              Festival
              (6)

               ja, op voorraad
              Festival
              (4)

               ja, op voorraad
              Festival
              (1)

               ja, op voorraad

              Klantenservice

              Openingstijden klantenservice:
              Maandag t/m vrijdag     11:00 - 19:00 uur
              Zaterdag en zondag     12:00 - 17:00 uur