De AGU Venture 2L Stuurtas bevestig je snel en stevig op het stuur van je fiets om je benodigde spullen binnen handbereik te hebben. De tas zet je vast op de fiets met klittenband straps, waardoor je de tas eenvoudig los kunt halen. De tas bestaat uit een hoofdvak met een aantal mesh vakjes en een uitneembare vakverdeler. Aan de voorzijde is een strap aangebracht waar je een voorlamp aan kunt bevestigen. Dankzij de verwijderbare schouderband neem je de tas makkelijk mee van de fiets. De tas is waterafstotend waardoor je spullen ook in lichte regen gewoon droog blijven. De DWR coating is PFC vrij en de tas is gemaakt met gerecycled polyester.
Let op! Als je een tas op je frame monteert is er altijd kans op krasjes of lakschade. Daarom raden we altijd aan om bijvoorbeeld wat doorzichtig tape of een framebeschermer te gebruiken voordat je de tas monteert.
Specificaties AGU Venture 2L Stuurtas
- PFC-vrije DWR coating
- Inhoud: 2 liter
- Greensphere duurzaamheids label
- Mesh binnenvakjes en uitneembare vakverdeler
- Afneembare schouderband
- Ook bruikbaar als frametas
- 3M reflectie
- Materiaal: 100% polyester
- Met waterafstotende ritssluiting
- Vast op veel maten sturen
- Gewicht: 180 gram
- Afmetingen: 25 x 12 x 7 cm
FuturumBewust: duurzaam shoppenBij FuturumShop hebben we duurzaamheid hoog in het vaandel staan. We vinden het belangrijk dat de generaties na ons ook kunnen genieten van onze mooie aarde. Daar is echter flink wat werk voor nodig, dit beseffen we ook. Daarom hebben we FuturumBewust in het leven geroepen. FuturumBewust is onze keuzehulp om jou zonder extra moeite zo duurzaam mogelijk te shoppen. Met ons duurzaamheidsfilter tonen we jou zo duurzaam mogelijke producten. Producten in deze categorie voldoen aan een aantal criteria waarbij de impact op het milieu kleiner is dan bij ‘reguliere' producten. Zo hebben deze producten een PFC-vrije DWR coating, bestaan ze grotendeels uit gerecyclede of natuurlijke materialen en is er aandacht besteed aan een zo milieuvriendelijke productie. Ook komen veel producten uit Europa of zelfs Nederland om de logistieke bewegingen tot een minimum te beperken. In de toekomst zullen we onze criteria steeds verder aanscherpen om daarmee de impact op het milieu steeds kleiner te maken.