De Thule Freeride 532 is een enkele fietsendrager die op het dak van de auto kan worden gemonteerd. Deze drager is al voorgemonteerd, er is geen gereedschap nodig. Dakdrager is City-Crash getest en voorzien van een TÜV/GS-keurmerk.
Wat is de minimale grootte van de fiets opdat deze zou passen? Ik zoek een oplossing voor de racefiets van mijn dochter, framemaat 70, 25x520 wielen.
De minimale maat is niet gespecificeerd door de leverancier. Heb je een foto van de fiets? Dan kijken we graag even mee.
Kan deze fietsendrager op een imperiaal?
Ja daar is deze voor gemaakt
Past deze dakdrager op de standaard dakdragers van de Ford S Max?
Deze dakdrager is ook compatibel met de Ford S Max.
passen deze op de standaard volvo dakdragers?
Daar past deze drager ook prima op!
hoelang is dit product in cm?
Maten: 149 x 21 x 8.4 cm
Product is eenvoudig in elkaar te zetten. Het bevestigen op de auto gaat zeer snel. Fiets lijkt vrij stevig te staan.
Ik snap even niet waarom thule er zoveel Meer duurdere maakt! Fiets staat super stabiel. Makkelijk om je fiets te bevestigen. Waanzinnig voor dit geld! Had hiervoor altijd voorvork bevestiging van thule, maar deze heeft mij echt enorm verrast!
Fietsendrager werd nog dezelfde dag geleverd, dus TOP service qua snelheid. Het was een beetje puzzelen om hem in elkaar te zetten, maar uiteindelijk gelukt (ligt waarschijnlijk aan mij, handige harrie)! Makkelijk op het dak te plaatsen, mn racefiets erop zetten is makkelijk, het vastzetten ook. Heb alleen nog wel een extra tierapje gebruik om het voorwiel aan het frame te fixeren. Tot 130 km/uur geen problemen gehad, fiets blijft mooi stabiel. Dan is een panorama dak in de auto een mooie handigheid.
Niet de goedkoopste (wel bijna) maar wel de snelste service met de (gratis) avond levering.
We hadden nog snel een drager nodig omdat een 15mm adapter niet aanwezig was. Vlotte levering en montage op een aanhanger. Klemming vrij laag op de onderbuis, maar de fiets (29" MTB) staat voldoende stabiel. Kabels die Slotje gebruikt van een setje met gelijke cylinders zodat de drie dragers op de aanhanger met dezelfde sleutel op slot kunnen. Ook bij in hogere snelheden bleef de boel mooi staan.