Unieke SKS Rideair Lock Pomp met navulbaar luchtpatroon en kabelslot met cijfercombinatie! Zet het patroon thuis met een vloerpomp op druk en pomp onderweg je banden op na lekrijden. De perfecte metgezel bij lekrijden, die je het onderweg makkelijk maakt een binnenband op te pompen. Het is mogelijk het patroon thuis onbeperkt te vullen met een vloerpomp of compressor. Dit spaart kostbare CO2 patronen uit, spaart het milieu en zorgt voor een betrouwbare en degelijke pomp. Opbergen kan veilig in de bidonhouder of in een rugzak of zadeltasje. Ideaal voor alle soorten fietsers, ook voor E-bikes, tubeless rijders en mountainbikers. De geïntegreerde kabelslot is voorzien van een cijfercombinatie slot. De kop is compatibel met Schrade, Dunlop en Presta ventielen!
Op dit SKS product krijg je 5 jaar garantie.
Wat zijn de verschillen tussen de twee sks pompen . Lijkt hetzelfde behalve de prijs.
De SKS Rideair Lock pomp beschikt over een slot voor de fiets. Hiernaast is deze zwaarder dan de Rideair pomp.
Is deze pomp geschikt voor tubeless .banden
De SKS Rideair Lock Pomp is inderdaad geschikt voor tubeless banden. De kop is compatibel met Schrade, Dunlop en Presta ventielen.
Ik heb over de SKS Ride Lock Pomp. Hoe kan deze gevuld worden? Wat voor aansluiting zit er op, op de foto staat een autoventiel model. Ik heb zelf een SKS Rennkompressor Vloerpomp E.V.A. kan deze aangesloten worden op Ride Lock Pomp te vullen met 16 bar. :-)
De SKS Rideair lock pomp is geschikt voor Schrader, Dunlop en Presta ventielen met verloopstukjes. Je vult deze door het ventiel aan de bovenzijde te vullen met lucht uit een vloerpomp.
De lock pomp is een 'ecologisch' alternatief voor de CO2-pompjes. De lock pomp is navulbaar én met gewone lucht. Dit betekent dat je, na een lekke band, je deze bij thuiskomst niet opnieuw hoeft op te pompen... Het enige waar ik een beetje van geschrokken ben, is het formaat, je kan het vergelijken met een isoleerkan (niet echt stilgestaan bij de meegedeelde lengte, 'mea culpa', dus...). Het past wel in een drinkbushouder, maar het is er niet echt op voorzien qua vormgeving. Ik neem hem mee in een fietstas (op de stadsfiets) en 'reserveer' mijn (mini) CO2-pompje voor de ritten met de racefiets... Toch geen spijt van de aankoop