• FuturumShop zoekt 100 nieuwe medewerkers

Futurumshop zoekt 100 nieuwe medewerkers

Kevin Timmerman | 26 september 2017
Futurumshop, dé shop voor wielrenners en mountainbikers, zoekt 100 nieuwe medewerkers. De webretailer maakt een enorme groei door en verwacht in 2018 de grens van 50.000.000 euro omzet te passeren. “Enthousiaste werkzoekenden die een klik voelen met FuturumShop.nl, dagen wij uit om ons te overtuigen dat ze ons bedrijf nog sterker kunnen maken. Met de lancering van een nieuwe website en sollicirides hopen wij nieuwe talenten aan te spreken”, aldus CEO Harmen van der Meulen.

 

Onlangs heeft FuturumShop WerkenbijFuturumShop.nl gelanceerd. Op deze nieuwe website vinden geïnteresseerden overzichtelijk alle openstaande vacatures terug. “In ons magazijn, op onze klantenservice en in de FuturumClubs zijn we eigenlijk doorlopend op zoek naar medewerkers. Maar uiteraard kan iedereen die over talenten beschikt om bij ons aan de slag te gaan reageren en een open sollicitatie achterlaten.”

Wie kan Harmen bijhouden?

Wie interesse heeft om bij FuturumShop.nl een nieuwe uitdaging aan te gaan, kan deelnemen aan één van de drie sollicirides. De sollicitant fietst in een groep mee met Harmen terwijl er intussen gelegenheid is voor een praatje. Een leuke manier voor een eerste kennismaking, waarmee FuturumShop de drempel om te reageren zo laag mogelijk wil maken. De eerste solliciride vindt aanstaande zaterdag 7 oktober plaats. Meer informatie is te vinden op werkenbijfuturumshop.nl.

Over FuturumShop.nl

FuturumShop.nl is als grootste online sport webshop van Nederland inmiddels een gevestigde naam in de sport- en webretail branche. Met de opening van twee nieuwe FuturumClubs, in Apeldoorn en Utrecht, en de uitrol van het hoogwaardige wieler- en MTB-merk FUTURUM, blijft FuturumShop groeien. Dankzij de grote passie voor wielrennen en mountainbiken, heeft de webshop inmiddels meer dan 700.000 klanten opgebouwd sinds 1999. Harmen: “Al onze medewerkers hebben een grote affiniteit met sport en adviseren dagelijks in het belang van de klant. De focus op een klein marktsegment staat voorop. Kwaliteit en passie zijn dan ook belangrijker dan kwantiteit.”