Futurumshop.nl gebruikt cookies voor een betere winkelervaring. Deze melding niet meer tonen.
FuturumShop - Sport is our passion

Suggesties en klachten

Terug naar overzicht

Hieronder tref je de meest gestelde vragen aan omtrent onze producten, service en dienstverlening.
Als je vraag er niet bij staat, verzoeken wij je jouw vraag te stellen via het contactformulier.

  •  

    Suggesties

    Futurumshop wordt al jaren hoog gewaardeerd bij de Thuiswinkel Awards en in diverse klantentevredenheidspolls zoals KiYoh.nl. Toch beseffen we dat het altijd beter kan. Als u een suggestie heeft waarmee wij onze klantenservice kunnen verbeteren, of een tip voor een merk of product dat u mist bij Futurumshop, dan horen wij dat graag. U kunt uw suggesties, opmerkingen en aanbevelingen mailen naar suggesties@futurumshop.nl

    Niet duidelijk? Stel een vraag
  •  

    Klachten

    Heeft u een klacht over onze service of over één van onze producten, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. U kunt zich hiervoor richten tot onze supportafdeling via klachten@futurumshop.nl. U ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op uw klacht. Bent u niet tevreden over de afhandeling, dan kunt u zich schriftelijk wenden tot de directie. U kunt uw klacht dan naar het volgende adres verzenden:

    Futurumshop.com BV
    T.a.v. Directie
    Europaweg 165
    7336AL APELDOORN

    Mocht uw klacht onverhoopt niet door FuturumShop kunnen worden opgelost dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Niet duidelijk? Stel een vraag