Suggesties en klachten

Suggesties

FuturumShop wordt al jaren hoog gewaardeerd bij de Thuiswinkel Awards en in diverse klantentevredenheidspolls zoals KiYoh.nl. Toch beseffen we dat het altijd beter kan. Als je een suggestie hebt waarmee wij onze klantenservice kunnen verbeteren, of een tip voor een merk of product dat je mist bij FuturumShop, dan horen wij dat graag. Je kan jouw suggesties, opmerkingen en aanbevelingen mailen naar suggesties@futurumshop.nl.

Klachten

Heb je een klacht over onze service of over één van onze producten, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. Je kan je hiervoor richten tot onze supportafdeling via klachten@futurumshop.nl. Je ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, uiterlijk 2 werkdagen, een inhoudelijke reactie op jouw klacht. Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kun je je schriftelijk wenden tot de directie. Je kunt jouw klacht dan naar het volgende adres verzenden:

Futurumshop.com BV
T.a.v. Directie
Europaweg 165
7336AL APELDOORN

Mocht jouw klacht onverhoopt niet door FuturumShop kunnen worden opgelost dan kan je contact opnemen met de geschillencommissie van Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kan je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).