Futurumshop.nl gebruikt cookies voor een betere winkelervaring. Deze melding niet meer tonen.
Voor 23:59 uur besteld, morgen GRATIS bezorgd!
Voor 23:59 uur besteld, morgen GRATIS bezorgd!
FuturumShop - Sport is our passion

Suggesties en klachten

Terug naar overzicht

Hieronder treft u de meest gestelde vragen aan omtrent onze producten en dienstverlening.
Als uw vraag er niet bij staat verzoeken wij u uw vraag te stellen via ons contactformulier.

  •  

    Suggesties

    Futurumshop wordt al jaren hoog gewaardeerd bij de Thuiswinkel Awards en in diverse klantentevredenheidspolls zoals KiYoh.nl. Toch beseffen we dat het altijd beter kan. Als u een suggestie heeft waarmee wij onze klantenservice kunnen verbeteren, of een tip voor een merk of product dat u mist bij Futurumshop, dan horen wij dat graag. U kunt uw suggesties, opmerkingen en aanbevelingen mailen naar suggesties@futurumshop.nl

    Niet duidelijk? Stel een vraag
  •  

    Klachten

    Heeft u een klacht over onze service of over één van onze producten, dan willen wij die uiteraard graag snel verhelpen. U kunt zich hiervoor richten tot onze supportafdeling via klachten@futurumshop.nl. U ontvangt in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk 2 werkdagen, een reactie op uw klacht. Bent u niet tevreden over de afhandeling, dan kunt u zich schriftelijk wenden tot de directie. U kunt uw klacht dan naar het volgende adres verzenden:

    Futurumshop.com BV
    T.a.v. Directie
    Europaweg 165
    7336AL APELDOORN

    Mocht uw klacht onverhoopt niet door FuturumShop kunnen worden opgelost dan kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Thuiswinkel via www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Niet duidelijk? Stel een vraag