Hoe retourneer je?
Wanneer je artikelen wilt retourneren dien je deze eenvoudig aan te melden via jouw account.
- Log hiervoor in via jouw account en ga via details bekijken naar de juiste bestelling toe. Vink vervolgens het artikel aan dat retour gestuurd gaat worden (indien je alles retour stuurt vink dan alles selecteren aan).
Na het aanvinken klik je op retour aanmelden.
- Geef bij de volgende stap aan of je het artikel (-en) wenst te ruilen of dat je graag het geld terug wenst.
- Je wordt vanzelf door onze retourprocedure geleid waarna je een label kunt printen om de bestelling mee te retourneren. Binnen de retourperiode kan je het artikel, in volledige nieuwstaat en met origineel toebehoren, kosteloos terugsturen zonder opgaaf van reden.
- Je kan altijd kosteloos retourneren met PostNL (vanuit Nederland) of met UPS (vanuit België). Vanuit België duurt het minimaal 5-6 werkdagen voor wij het pakket retour zullen ontvangen. Met UPS versturen wij labelless, je hebt dus geen barcode nodig om kosteloos retour te sturen.
- Zodra wij de retourzending hebben ontvangen krijg je bericht per e-mail over de verdere afhandeling ervan.
Let op: Mocht je de bestelling niet kunnen terug vinden onder jouw account dan heb je waarschijnlijk de bestelling geplaatst als Bestellen zonder account.
In dit geval kan je in de orderbevestiging die je hebt ontvangen van deze bestelling op de link drukken "Maak je eigen wachtwoord aan". Als je dit hebt gedaan kan je jouw bestelling terugvinden onder dit nieuwe account, waarna je bovenstaande procedure kan volgen.
Het retouradres is:
Antwoordnummer 6009
7330 VB Apeldoorn