• Voor 23:00 uur besteld, morgen GRATIS bezorgd!
  • Altijd GRATIS bezorging & retourneren
  • GRATIS Same Day Delivery met Fietskoeriers

Hulp bij bestellen

Hoe te bestellen?

Je kan jouw bestelling plaatsen door alle gewenste artikelen in de winkelwagen te plaatsen. Als je vervolgens op de winkelwagen klikt zie je een overzicht van de bestelde producten, in dit scherm kan je aantallen wijzigen of artikelen verwijderen. Is jouw bestelling compleet naar wens, dan kan je klikken op de knop "bestelling afronden". Op deze wijze plaats je jouw bestelling. In het volgende scherm word je gevraagd om jouw adresgegevens in te voeren of kan je inloggen met jouw persoonlijke account (e-mailadres en wachtwoord).
Na jouw eerste bestelling ontvang je een e-mail met instructies over hoe je een account kan aanmaken. Bij een volgende bestelling kan je hiermee inloggen zodat je niet telkens opnieuw de volledige adresgegevens hoeft in te voeren.

Hulp bij bestellen

Mocht je hulp nodig hebben bij het bestellen, dan kan je mailen naar support@futurumshop.nl. Je kan ook telefonisch contact opnemen op 055 - 533 98 33. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen vanaf 11.00 tot 19.00 uur en op zondag vanaf 12:00 tot 17:00.

E-mail update

Zodra je een bestelling bij ons plaatst, ontvang je een email met jouw ordergegevens, een digitale factuur en betaalgegevens. Wij houden je continu per e-mail op de hoogte van de status van jouw bestelling. Wij sturen je een e-mail zodra jouw betaling is ontvangen en zodra jouw bestelling is verstuurd. Mocht de bestelling onverhoopt niet of tijdelijk niet leverbaar zijn dan brengen wij je ook direct op de hoogte omtrent de levertijd.

Annuleren of wijzigen

Je kan jouw bestelling gemakkelijk annuleren of wijzigen door een e-mail te sturen naar support@futurumshop.nl. Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in de onderwerpregel van de e-mail. Een order annuleren is uiteraard kosteloos.

Jouw bestelling online volgen

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, krijg je per email een inlogcode om de status van jouw bestelling te volgen. Nadat het pakket door ons is overgedragen aan PostNL kan je de zending volgen via www.tracktrace.nl.

Zakelijke klanten

Als zakelijke klant kan je bij grotere bestellingen een offerte aanvragen. Dit kan via support@futurumshop.nl.