App en Credits

Hoe verdien ik Credits?

Bij elke bestelling in de FuturumShop app, alsmede op de website, ontvang je FuturumShop Credits waarmee je kan sparen voor gratis cadeaus. Bij elke bestelling wordt automatisch het aantal Credits toegevoegd aan jouw account. 1 euro = 1 Credit. Het account is gekoppeld aan jouw mail adres in de app. Let er dus goed op dat je bij het plaatsen van een bestelling het juiste mail adres gebruikt.

Wanneer ontvang ik de Credits?

Je ontvangt de Credits wanneer de bestelling door jou is ontvangen. Heb je de bestelling al in huis, maar nog geen Credits ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ontvang ik Credits als ik een bestelling plaats op de website?

Ja, je ontvangt Credits op al je bestellingen vanaf 3 weken voordat je de FuturumShop app geïnstalleerd hebt. Het e-mailadres van de bestelling dient wel overeen te komen met het e-mailadres dat je gebruikt in de app.

Kan ik Credits inwisselen voor euro's of directe korting?

Credits kunnen enkel ingezet worden voor het verzilveren van gratis cadeaus.

Hoe werkt dit met een retourzending?

Indien artikelen retour worden gestuurd, wordt het overeenkomstige aantal Credits ook verminderd van het totaal aantal gespaarde Credits.

Kan ik gratis producten retourneren?

Cadeaus die zijn ontvangen na het verzilveren van gespaarde Credits kunnen niet geretourneerd worden.

Krijg ik als ik met een cadeaubon of digitale waardebon een betaling uitvoer, Credits toegevoegd?

Diegene die de cadeaubon of digitale waardebon heeft aangekocht, ontvangt hiervoor de Credits. De cadeaubon of digitale waardebon als betaalmiddel, is uitgesloten voor ontvangst van Credits.

Hoe lang zijn mijn gespaarde Credits geldig?

Credits zijn 2 jaar geldig.

Kan ik mijn gespaarde Credits overdragen?

Credits zijn gekoppeld aan een persoonlijk account en daartoe niet overdraagbaar.