Hoe werkt het?
Super eenvoudig
Bij elke bestelling, op zowel de website als in de app, ontvang je Credits waarmee je kunt sparen voor gratis producten.
1 euro orderwaarde staat gelijk aan 1 Credit.
Je kan jouw Credits-saldo verzilveren in de app.
1. Download de FuturumShop app
2. Spaar Credits wanneer je bestellingen plaatst
3. Verzilver jouw Credits via de app voor een gratis product bij je volgende bestelling
Ga voor gemak
Voordelen van de FuturumShop App
Het grootste fietswarehouse van de Benelux in jouw broekzak. Wie wil dat nu niet? Ook in de FuturumShop app kan jij zorgeloos shoppen en profiteren van al het goede dat de Webshop van het Jaar 2021-2022 te bieden heeft. Volg jij het voorbeeld van tienduizenden andere fanatiekelingen?
Hier spaar je voor
De mooiste producten voor jou uitgelicht
In de app staan gratis producten voor jou klaar. Ontdek direct welke dat zijn. Onze favoriete cadeaus? Die vind je hieronder!
Helpdesk
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een selectie van de vragen die andere klanten over de FuturumShop app en het Credits sparen gesteld hebben. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
1. Hoe verdien ik Credits?
Bij elke bestelling in de FuturumShop app, én op de website, ontvang je FuturumShop Credits waarmee je kan sparen voor gratis producten. Bij elke bestelling wordt automatisch het aantal Credits toegevoegd aan jouw account. 1 euro = 1 Credit. Het account is gekoppeld aan jouw mail adres in de app. Let er dus goed op dat je bij het plaatsen van een bestelling het juiste mail adres gebruikt.
2. Wanneer ontvang ik de Credits?
Je ontvangt de Credits wanneer de bestelling door jou is ontvangen. Heb je de bestelling al in huis, maar nog geen Credits ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
3. Ontvang ik Credits als ik een bestelling plaats op de website?
Ja, je ontvangt Credits op al je bestellingen vanaf 3 weken voordat je de FuturumShop app geïnstalleerd hebt. Het e-mailadres van de bestelling dient wel overeen te komen met het e-mailadres dat je gebruikt in de app.
4. Kan ik Credits inwisselen voor euros of directe korting?
Credits kunnen enkel ingezet worden voor het verzilveren van gratis producten.
5. Hoe werkt dit met een retourzending?
Indien artikelen retour worden gestuurd, wordt het overeenkomstige aantal Credits ook verminderd van het totaal aantal gespaarde Credits.
6. Kan ik gratis producten retourneren?
Gratis producten die zijn ontvangen na het verzilveren van gespaarde Credits kunnen niet geretourneerd worden.
7. Krijg ik als ik met een cadeaubon of digitale waardebon een betaling uitvoer, Credits toegevoegd?
Diegene die de cadeaubon of digitale waardebon heeft aangekocht, ontvangt hiervoor de Credits. De cadeaubon of digitale waardebon als betaalmiddel, is uitgesloten voor ontvangst van Credits.
8. Hoe lang zijn mijn gespaarde Credits geldig?
Credits zijn 2 jaar geldig.
9. Kan ik mijn gespaarde Credits overdragen?
Credits zijn gekoppeld aan een persoonlijk account en daartoe niet overdraagbaar.