Met FuturumSparen krijg je 1 credit bij elke euro die je uitgeeft. Zo spaar je al snel voor de mooiste producten. Download de app en krijg de eerste 25 credits cadeau!
Met de FuturumShop app:
Zodra de app op je telefoon staat spaar je automatisch mee. Het spaarprogramma is gekoppeld aan je account, dus bestellingen via de website én de app tellen beide mee. Verzilveren van credits kan echter alleen in de app.
Meer gratis producten in de app
Helpdesk
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een selectie van de vragen die andere klanten over de FuturumShop app en het Credits sparen gesteld hebben. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
1. Hoe verdien ik Credits?
Bij elke bestelling in de FuturumShop app, én op de website, ontvang je FuturumShop Credits waarmee je kan sparen voor gratis producten. Bij elke bestelling wordt automatisch het aantal Credits toegevoegd aan jouw account. 1 euro = 1 Credit. Het account is gekoppeld aan jouw mail adres in de app. Let er dus goed op dat je bij het plaatsen van een bestelling het juiste mail adres gebruikt.
2. Wanneer ontvang ik de Credits?
Je ontvangt de Credits wanneer de bestelling door jou is ontvangen. Heb je de bestelling al in huis, maar nog geen Credits ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
3. Ontvang ik Credits als ik een bestelling plaats op de website?
Ja, je ontvangt Credits op al je bestellingen vanaf 3 weken voordat je de FuturumShop app geïnstalleerd hebt. Het e-mailadres van de bestelling dient wel overeen te komen met het e-mailadres dat je gebruikt in de app.
4. Kan ik Credits inwisselen voor euros of directe korting?
Credits kunnen enkel ingezet worden voor het verzilveren van gratis producten.
5. Hoe werkt dit met een retourzending?
Indien artikelen retour worden gestuurd, wordt het overeenkomstige aantal Credits ook verminderd van het totaal aantal gespaarde Credits.
6. Kan ik gratis producten retourneren?
Gratis producten die zijn ontvangen na het verzilveren van gespaarde Credits kunnen niet geretourneerd worden.
7. Krijg ik als ik met een cadeaubon of digitale waardebon een betaling uitvoer, Credits toegevoegd?
Diegene die de cadeaubon of digitale waardebon heeft aangekocht, ontvangt hiervoor de Credits. De cadeaubon of digitale waardebon als betaalmiddel, is uitgesloten voor ontvangst van Credits.
8. Hoe lang zijn mijn gespaarde Credits geldig?
Credits zijn 2 jaar geldig.
9. Kan ik mijn gespaarde Credits overdragen?
Credits zijn gekoppeld aan een persoonlijk account en daartoe niet overdraagbaar.