|
De Mio Cyclo 210 GPS Europa is dé perfecte fietsnavigatie voor de recreatieve fietser die op zoek is naar een compleet navigatietoestel. De Cyclo 210 GPS blinkt uit in gebruiksgemak en functionaliteiten om overal de weg te vinden en verrassende routes te rijden. De turn-by-turn navigatie geeft precies aan hoe je moet rijden en het toestel heeft een eenvoudige menustructuur en duidelijke knoppen. De navigatie is voorzien van gedetailleerde voorgeladen OSM kaarten van heel Europa, zodat het toestel gelijk klaar is voor gebruik. Kies er vervolgens voor om te navigeren van A naar B, met een GPX route die je zelf hebt gemaakt of laat de Mio Cyclo 210 een fraaie route voor je bedenken met de Surprise Me functie. Onderweg worden zowel de afstand, snelheid, tijd als de verbruikte calorieën nauwkeurig geregistreerd zodat je ook na afloop precies kan zien hoe je rit is verlopen. De accu van de Mio 210 gaat tot wel 10 uur lang mee, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Na afloop van je rit upload je hem gemakkelijk naar Strava!
Alles weten over de Mio Cylco 210 gps? Check dan onze blog over de Mio Cyclo 210 gps!
Dit pakket bevat:heb een cyclo210 kan ik daamee in duitsland navigeren?
Indien hier de kaarten van Europa op staan, is dat inderdaad mogelijk!
beste, kan ik hier gpx bestanden opzetten bv van routeyou? alvast bedankt!
Jazeker, dat is mogelijk.
kan deze mio ook tegen een stort bui het is maar IPX5
De Mio Cyclo 210 heeft een waardering van IPX5. Dit houdt in dat de Cyclo 210 spatwater dicht is. Hij is dus bestand tegen een flinke plensbui en modder.
Is de mio te koppelen met strava? En hoe kan ik de mio het makkelijkst aan mijn racefiets bevestigen?
Ja, via Mioshare kun je uploaden naar Strava. De Mio komt met een stuurdopje waarop je deze kunt bevestigen, maar er zijn diverse out front houders verkrijgbaar als je dat wilt.
is een hartslagmeter te gebruiken bij dit type
De Cyclo 210 heeft geen ANT+ of Bluetooth, dus kan niet aan sensoren gekoppeld worden.
als ik een route instel dan komt het mij regelmatig voor dat ik de provinciale moet oversteken en na enige tijd weer over moet steken terwijl aan beide kanten ruime fietspaden zijn. dan krijg je de opdracht om een woonwijk in te rijden en ik zeker weet dat het niet korte is als ik gewoon de weg vervolgd waar later ook de woonwijk route weer op terugkomt. zo lang je bekend bent dan trap je daar niet in maar kom je in minder bekende gebieden trap je toch een x aantal meters meer wat dus niet nodig is. voor de grote afstanden is het verder een fijn apparaat en ook voor het instellen van type wegen wat ik dan wel weer mis is het uploaden, want er veranderd nog wel eens wat aan de wegen structuur
Na een mio 300, die na vele jaren aan vervanging toe was een mio 210 europa aangeschafd. Scherm is groter en helderder, verder kaart van europa, accu gaat lang mee en de functie surprise me blijft een topper.
Doet wat-ie doen moet met eenvoudige bediening!
Inmiddels mijn 3e Mio, de 1e 5 jaar gehad en de 2e helaas na 2 jaar door een val gesneuveld. Lang getwijfeld om of een Garmin of een Bryton aan te schaffen vanwege de kortere levensduur batterij van de Mio alsook het gebruik van de aan-/uitknop van de Mio, duurt ff té lang alvorens deze het oppakt, is aan verbetering toe. De doorslag om tot aankoop van de Mio over te gaan is de prijs en helderheid van de display.
De eerste keer dat ik de Mio liep het vast en na het opnieuw opstarten weer geprobeerd. De Mio komt niet met een herberekening maar een melding: herberekening niet gelukt. Ik wilde het ruilen voor een Garmin maar dat kon niet omdat het 1 dag gebruikt was. Ik blijf dus zitten met een ondeugdelijke navigatie. Ergens anders een Garmin gekocht en voor mij nooit meer een Mio.