Plus- en minpunten Heerlijke high-waist met brede elastische band voor optimaal comfort
AEROREADY materiaal is gemaakt voor ultieme sportbeleving; sneldrogend, ademend en vochtregulerend
Mesh aan de zijkant voor extra ventilatie
Primegreen; gemaakt met gerecycled materiaal
Deze tights heeft geen zakje
Deze SML SH hardloopbroek van adidas is een zeer comfortabele hardlooptight met hoge en brede tailleband die je optimaal draagcomfort geeft. De strakke pasvorm met veel stretch geeft je maximale bewegingsvrijheid. Door het AEROREADY materiaal is de broek gemaakt voor jouw intensieve workouts en hardlooptrainingen. adidas Aeroknit houdt vocht onder de duim terwijl jij nog harder je best doet. De mesh zijkanten geven je nog eens extra ventilatie, zodat jij maximaal kunt presteren.
Specificaties adidas SML SH Hardloopbroek Kort Dames
- Strakke hardlooptights
- Tightfit met veel stretch
- Mesh zijkanten
- High rise taille met brede band
- AEROKNIT, vochtregulerend en prestatiegericht
- AEROREADY materiaal; vochtregulerend, ademend en sneldrogend
- adidas logo op linkerbeen
- Naadloos
- Primegreen; ontwikkeld met gerecycled materiaal
- Materialen: 72% gerecycled polyester, 20% gerecycled polyamide, 8% elastaan
FuturumBewust: duurzaam shoppenBij FuturumShop hebben we duurzaamheid hoog in het vaandel staan. We vinden het belangrijk dat de generaties na ons ook kunnen genieten van onze mooie aarde. Daar is echter flink wat werk voor nodig, dit beseffen we ook. Daarom hebben we FuturumBewust in het leven geroepen. FuturumBewust is onze keuzehulp om jou zonder extra moeite zo duurzaam mogelijk te shoppen. Met ons duurzaamheidsfilter tonen we jou zo duurzaam mogelijke producten. Producten in deze categorie voldoen aan een aantal criteria waarbij de impact op het milieu kleiner is dan bij ‘reguliere' producten. Zo hebben deze producten een PFC-vrije DWR coating, en/of bestaan ze grotendeels uit gerecyclede of natuurlijke materialen en is er aandacht besteed aan een zo milieuvriendelijk mogelijke productie. Ook komen veel producten uit Europa of zelfs Nederland om de logistieke bewegingen tot een minimum te beperken. In de toekomst zullen we onze criteria steeds verder aanscherpen om daarmee de impact op het milieu steeds kleiner te maken.